Vi är proffs på det vi heter

Call Center Management
KontaktLäs mer

Call-, och Contact Center utveckling – våra huvudfrågor

Call-, och Contact Center utveckling har alltid varit våra huvudfrågor. Med lång och praktisk erfarenhet av projektledning och förändringsarbete kan vi hjälpa Din verksamhet till ett effektivare och lönsammare Contact Center.

Att leda ett Contact Center innebär att spela på många spelplaner samtidigt. Det gäller bland annat att kunna förstå tekniken, hur jag organiserar verksamheten, bemanningsplanerar samt utvecklar och styr mina medarbetare.

Inom Call Center Management har vi mångårig erfarenhet att hjälpa företag och organisationer med dessa frågor.

Exempel på områden som vi kan hjälpa dig med:

  • etablering av planeringsprocesser för bättre och effektivare tillgänglighet
  • kanalstrategier (för samtal, mail, chat, sociala medier etc)
  • kravspecifikationer och upphandling av workforce management
  • utveckling av röststyrda lösningar
  • strategier för mål, mätning och uppföljning
  • skapa förståelse hos ledning, chefer och medarbetare för drivkrafterna inom ett Contact Center
  • utbildning genom samarbetet Teleutbildningar.se

Aktuellt

Vad har hänt sedan GDPR infördes i maj?

Vad har hänt sedan GDPR infördes i maj?

Dags för ett nytt intressant nätverksmöte för NTK! I maj började EU:s Dataskyddsförordning (GDPR) tillämpas och det nya regelverket ställer, som många säkert vet numer, stora krav på hur personuppgifter hanteras. Nätverket för Telekomanvandare - NTK har i november ett...

läs mer

Kreativ eftermiddag kring Teleutbildningar.se

En eftermiddag med kreativa idéer kring ledarskap, projektledning och utbildning för Teleutbildningar.se med Alf Kjeller på Alf Kjeller Konsult AB Vi kom på att vi tillsammans har vi över 60 års erfarenhet inom kundmöte och kundkontakt och det kommer bli många år...

läs mer

Teleutbildningar i höst

De öppna utbildningarna vi planerat för Teleutbildningar.se i höst är: UGL - Utveckling av grupp och ledare 22-26 oktober 26-30 november Läs mer om UGL här Voice Management 7-8 november (2 dagars) 22 november (1 dagars) Läs mer om Voice Management här Contact Center...

läs mer

Följ med till IKEA i september

Nätverksmöte på IKEA i Malmö Höstens första nätverksmöte för Nätverket för Telekomanvändare - NTK blir i mina hemtrakter den 27 september. Närmare bestämt hos IKEA i Malmö. Det är jättekul att vi förflyttar oss ut i landet och får möjligheten att både se och träffa...

läs mer

Hantering av personuppgifter

Idag träder nya Dataskyddsförordningen i kraft Idag den 25 maj träder Dataskyddsförordningen (GDPR) i kraft och vi vill meddela dig hur vi på Call Center Management i Lund AB använder dina personuppgifter i vårt arbete. Vi hanterar personuppgifter med försiktighet i...

läs mer