Vi är proffs på det vi heter

Call Center Management
KontaktLäs mer

Call-, och Contact Center utveckling – våra huvudfrågor

Call-, och Contact Center utveckling har alltid varit våra huvudfrågor. Med lång och praktisk erfarenhet av projektledning och förändringsarbete kan vi hjälpa Din verksamhet till ett effektivare och lönsammare Contact Center.

Att leda ett Contact Center innebär att spela på många spelplaner samtidigt. Det gäller bland annat att kunna förstå tekniken, hur jag organiserar verksamheten, bemanningsplanerar samt utvecklar och styr mina medarbetare.

Inom Call Center Management har vi mångårig erfarenhet att hjälpa företag och organisationer med dessa frågor.

Exempel på områden som vi kan hjälpa dig med:

  • etablering av planeringsprocesser för bättre och effektivare tillgänglighet
  • kanalstrategier (för samtal, mail, chat, sociala medier etc)
  • kravspecifikationer och upphandling av workforce management
  • utveckling av röststyrda lösningar
  • strategier för mål, mätning och uppföljning
  • skapa förståelse hos ledning, chefer och medarbetare för drivkrafterna inom ett Contact Center
  • utbildning genom samarbetet Teleutbildningar.se

Aktuellt

Gå en UGL utbildning 2019

Gå en UGL utbildning 2019

Vågar du vara dig själv, verkligen känna och tycka det du vill? Utveckling av Grupp och Ledare (UGL) har i mer än femton år varit en av Sveriges mest uppskattade ledarskapsutbildningar för näringsliv, kommun och landsting. Inom vårt samarbete Teleutbildningar.se kan...

läs mer
God Jul och Gott nytt år!

God Jul och Gott nytt år!

Hej alla kunder, kollegor och vänner! Årets julgåvor från Call Center Management går till Läkare utan gränser och Operation smile. Med detta ber jag att få önska er alla God Jul och Gott Nytt År!

läs mer
Kundrelation och kundservice

Kundrelation och kundservice

Kundservice och kundrelationer på medarbetardagen För någon vecka sedan hade jag som ena halvan av Teleutbildningar.se nöjet att prata kundrelationer och kundservice på en medarbetardag för ett 40-tal IT-anställda i en västsvensk kommun. Små detaljer som kan ställa...

läs mer