Aktuellt

Nyheter och blogginlägg kring kundservice och helpdeskfrågor

Tre steg till lyckad projektledning

Tre steg till lyckad projektledning

Tre steg till lyckad projektledning Vilken av de tre faserna i ett projekt Alf gillar mest? Varför är det viktigt med ett projektavslut? Varför och när såg Alf ut som en kassler? Det och mycket annat finns nu i en pod nära dig. I förra veckan gästade min kollega i...

läs mer
Enghouse Interactive Dagarna 2019

Enghouse Interactive Dagarna 2019

Enghouse Interactive Dagarna 2019 I oktober kommer vi vara representerade via min partner i Teleutbildningar.se, Alf Kjeller som en av talarna på Enghouse Interactive Dagarna och prata kring kundservice. Ämnet är "Kundservice - skulle du kontakta dig själv?" För,...

läs mer
Vad gör vi när det är strömlöst?

Vad gör vi när det är strömlöst?

Hur klarar vi oss utan el en längre tid? Stormen Alfrida slog ut elförsörjningen i stora delar av Norrtälje kommun i veckor. Hur klarar man sig som privatperson och företagare?

läs mer
Gå en UGL utbildning 2019

Gå en UGL utbildning 2019

Vågar du vara dig själv, verkligen känna och tycka det du vill? Utveckling av Grupp och Ledare (UGL) har i mer än femton år varit en av Sveriges mest uppskattade ledarskapsutbildningar för näringsliv, kommun och landsting. Inom vårt samarbete Teleutbildningar.se kan...

läs mer
God Jul och Gott nytt år!

God Jul och Gott nytt år!

Hej alla kunder, kollegor och vänner! Årets julgåvor från Call Center Management går till Läkare utan gränser och Operation smile. Med detta ber jag att få önska er alla God Jul och Gott Nytt År!

läs mer