Tre steg till lyckad projektledning

Tre steg till lyckad projektledning Vilken av de tre faserna i ett projekt Alf gillar mest? Varför är det viktigt med ett projektavslut? Varför och när såg Alf ut som en kassler? Det och mycket annat finns nu i en pod nära dig. I förra veckan gästade min kollega i...

läs mer

Enghouse Interactive Dagarna 2019

Enghouse Interactive Dagarna 2019 I oktober kommer vi vara representerade via min partner i Teleutbildningar.se, Alf Kjeller som en av talarna på Enghouse Interactive Dagarna och prata kring kundservice. Ämnet är "Kundservice - skulle du kontakta dig själv?" För,...

läs mer

Vad gör vi när det är strömlöst?

Hur klarar vi oss utan el en längre tid? Stormen Alfrida slog ut elförsörjningen i stora delar av Norrtälje kommun i veckor. Hur klarar man sig som privatperson och företagare?

läs mer

Gå en UGL utbildning 2019

Vågar du vara dig själv, verkligen känna och tycka det du vill? Utveckling av Grupp och Ledare (UGL) har i mer än femton år varit en av Sveriges mest uppskattade ledarskapsutbildningar för näringsliv, kommun och landsting. Inom vårt samarbete Teleutbildningar.se kan...

läs mer

God Jul och Gott nytt år!

Hej alla kunder, kollegor och vänner! Årets julgåvor från Call Center Management går till Läkare utan gränser och Operation smile. Med detta ber jag att få önska er alla God Jul och Gott Nytt År!

läs mer

Kundrelation och kundservice

För någon vecka sedan hade jag som ena halvan av Teleutbildningar.se nöjet att prata kundrelationer och kundservice på en medarbetardag för ett 40-tal IT-anställda i en västsvensk kommun. Förmiddagen ägandes åt att skapa förståelse för vikten av bra kundupplevelser,...

läs mer

När två väldigt olika men ändå väldigt lika träffas blir det bra.

av | maj 9, 2019 | Aktuellt | 0 Kommentarer

När två väldigt olika men ändå väldigt lika träffas blir det bra.

I dag hade jag och Alf KjellerAlf Kjeller AB i ett morgonmöte där vi tog fram det bästa från över 60 års erfarenhet av projektledning och kundupplevelser.

Något vi är bra på är struktur, helhetssyn och nya perspektiv och det vore väl konstigt med alla dessa olika projekt vi varit med under alla dessa år.

Om du är intresserade av två erfarna projektledare och konsulter – hör av dig så tar vi ett snack eller varför inte en fika?

Tre steg till lyckad projektledning

Tre steg till lyckad projektledning Vilken av de tre faserna i ett projekt Alf gillar mest? Varför är det viktigt med ett projektavslut? Varför och när såg Alf ut som en kassler? Det och mycket annat finns nu i en pod nära dig. I förra veckan gästade min kollega i...

Enghouse Interactive Dagarna 2019

Enghouse Interactive Dagarna 2019 I oktober kommer vi vara representerade via min partner i Teleutbildningar.se, Alf Kjeller som en av talarna på Enghouse Interactive Dagarna och prata kring kundservice. Ämnet är "Kundservice - skulle du kontakta dig själv?" För,...

Vad gör vi när det är strömlöst?

Hur klarar vi oss utan el en längre tid? Stormen Alfrida slog ut elförsörjningen i stora delar av Norrtälje kommun i veckor. Hur klarar man sig som privatperson och företagare?

Gå en UGL utbildning 2019

Vågar du vara dig själv, verkligen känna och tycka det du vill? Utveckling av Grupp och Ledare (UGL) har i mer än femton år varit en av Sveriges mest uppskattade ledarskapsutbildningar för näringsliv, kommun och landsting. Inom vårt samarbete Teleutbildningar.se kan...

God Jul och Gott nytt år!

Hej alla kunder, kollegor och vänner! Årets julgåvor från Call Center Management går till Läkare utan gränser och Operation smile. Med detta ber jag att få önska er alla God Jul och Gott Nytt År!

Kundrelation och kundservice

För någon vecka sedan hade jag som ena halvan av Teleutbildningar.se nöjet att prata kundrelationer och kundservice på en medarbetardag för ett 40-tal IT-anställda i en västsvensk kommun. Förmiddagen ägandes åt att skapa förståelse för vikten av bra kundupplevelser,...