Tre steg till lyckad projektledning

Tre steg till lyckad projektledning Vilken av de tre faserna i ett projekt Alf gillar mest? Varför är det viktigt med ett projektavslut? Varför och när såg Alf ut som en kassler? Det och mycket annat finns nu i en pod nära dig. I förra veckan gästade min kollega i...

läs mer

Vad gör vi när det är strömlöst?

Hur klarar vi oss utan el en längre tid? Stormen Alfrida slog ut elförsörjningen i stora delar av Norrtälje kommun i veckor. Hur klarar man sig som privatperson och företagare?

läs mer

Gå en UGL utbildning 2019

Vågar du vara dig själv, verkligen känna och tycka det du vill? Utveckling av Grupp och Ledare (UGL) har i mer än femton år varit en av Sveriges mest uppskattade ledarskapsutbildningar för näringsliv, kommun och landsting. Inom vårt samarbete Teleutbildningar.se kan...

läs mer

God Jul och Gott nytt år!

Hej alla kunder, kollegor och vänner! Årets julgåvor från Call Center Management går till Läkare utan gränser och Operation smile. Med detta ber jag att få önska er alla God Jul och Gott Nytt År!

läs mer

Kundrelation och kundservice

För någon vecka sedan hade jag som ena halvan av Teleutbildningar.se nöjet att prata kundrelationer och kundservice på en medarbetardag för ett 40-tal IT-anställda i en västsvensk kommun. Förmiddagen ägandes åt att skapa förståelse för vikten av bra kundupplevelser,...

läs mer

Enghouse Interactive Dagarna 2019

av | maj 11, 2019 | Aktuellt | 0 Kommentarer

Enghouse Interactive Dagarna 2019

I oktober kommer vi vara representerade via min partner i Teleutbildningar.seAlf Kjeller som en av talarna på Enghouse Interactive Dagarna och prata kring kundservice. Ämnet är ”Kundservice – skulle du kontakta dig själv?”

För, handen på hjärtat, har du ringt till dig själv och ditt företag och hört hur det låter? Eller läst vad som skickas ut av olika avdelningar och hur kontaktinformation eller innehåll ser ut? Och dubbelkollat om det stämmer med webben och annan info? Skulle tro att det inte är så många som gjort det. Tiden finns liksom inte och kanske inte heller ansvaret för helheten.

Intresserad?

Vill du höra mer så finns det mer information kring Enghouse Interactive Dagarna här. Via samma länk kan du också anmäla dig. Datumen är 15-16 oktober och platsen är Clarion Hotel Arlanda Airport. Vi ses!

Om du vill höra mer kring kundservice generellt och hur du och ni kan med små medel göra skillnad så hör av dig så tar vi en fika eller ett snack!

Tre steg till lyckad projektledning

Tre steg till lyckad projektledning Vilken av de tre faserna i ett projekt Alf gillar mest? Varför är det viktigt med ett projektavslut? Varför och när såg Alf ut som en kassler? Det och mycket annat finns nu i en pod nära dig. I förra veckan gästade min kollega i...

Vad gör vi när det är strömlöst?

Hur klarar vi oss utan el en längre tid? Stormen Alfrida slog ut elförsörjningen i stora delar av Norrtälje kommun i veckor. Hur klarar man sig som privatperson och företagare?

Gå en UGL utbildning 2019

Vågar du vara dig själv, verkligen känna och tycka det du vill? Utveckling av Grupp och Ledare (UGL) har i mer än femton år varit en av Sveriges mest uppskattade ledarskapsutbildningar för näringsliv, kommun och landsting. Inom vårt samarbete Teleutbildningar.se kan...

God Jul och Gott nytt år!

Hej alla kunder, kollegor och vänner! Årets julgåvor från Call Center Management går till Läkare utan gränser och Operation smile. Med detta ber jag att få önska er alla God Jul och Gott Nytt År!

Kundrelation och kundservice

För någon vecka sedan hade jag som ena halvan av Teleutbildningar.se nöjet att prata kundrelationer och kundservice på en medarbetardag för ett 40-tal IT-anställda i en västsvensk kommun. Förmiddagen ägandes åt att skapa förståelse för vikten av bra kundupplevelser,...