Tre steg till lyckad projektledning

Tre steg till lyckad projektledning Vilken av de tre faserna i ett projekt Alf gillar mest? Varför är det viktigt med ett projektavslut? Varför och när såg Alf ut som en kassler? Det och mycket annat finns nu i en pod nära dig. I förra veckan gästade min kollega i...

läs mer

Enghouse Interactive Dagarna 2019

Enghouse Interactive Dagarna 2019 I oktober kommer vi vara representerade via min partner i Teleutbildningar.se, Alf Kjeller som en av talarna på Enghouse Interactive Dagarna och prata kring kundservice. Ämnet är "Kundservice - skulle du kontakta dig själv?" För,...

läs mer

Vad gör vi när det är strömlöst?

Hur klarar vi oss utan el en längre tid? Stormen Alfrida slog ut elförsörjningen i stora delar av Norrtälje kommun i veckor. Hur klarar man sig som privatperson och företagare?

läs mer

Gå en UGL utbildning 2019

Vågar du vara dig själv, verkligen känna och tycka det du vill? Utveckling av Grupp och Ledare (UGL) har i mer än femton år varit en av Sveriges mest uppskattade ledarskapsutbildningar för näringsliv, kommun och landsting. Inom vårt samarbete Teleutbildningar.se kan...

läs mer

God Jul och Gott nytt år!

Hej alla kunder, kollegor och vänner! Årets julgåvor från Call Center Management går till Läkare utan gränser och Operation smile. Med detta ber jag att få önska er alla God Jul och Gott Nytt År!

läs mer

På plats på telekom Idag Live: Connect 18

av | nov 24, 2018 | Nyhet | 0 Kommentarer

I veckan var jag tillsammans med Alf Kjeller på Telekom Idag Live: Connect18. Det var en heldag med utveckling inom AI, Contact Center/kundtjänst och UC.

Det händer väldigt mycket just nu inom framförallt det automatiserade kundmötet. AI (artificiell intelligens), Chat Bot och liknande i kombination med de traditionella kanaler vi har idag (Sociala medier, telefon, e-post och web) kommer förändra våra förutsättningar för kundmötet och i sin tur hur vi arbetar.

Dagen var trevlig och det var kul att träffa andra i branschen. Partners, nuvarande kollegor, fd arbetskollegor, nuvarande leverantörer och fd leverantörer.

Tre steg till lyckad projektledning

Tre steg till lyckad projektledning Vilken av de tre faserna i ett projekt Alf gillar mest? Varför är det viktigt med ett projektavslut? Varför och när såg Alf ut som en kassler? Det och mycket annat finns nu i en pod nära dig. I förra veckan gästade min kollega i...

Enghouse Interactive Dagarna 2019

Enghouse Interactive Dagarna 2019 I oktober kommer vi vara representerade via min partner i Teleutbildningar.se, Alf Kjeller som en av talarna på Enghouse Interactive Dagarna och prata kring kundservice. Ämnet är "Kundservice - skulle du kontakta dig själv?" För,...

Vad gör vi när det är strömlöst?

Hur klarar vi oss utan el en längre tid? Stormen Alfrida slog ut elförsörjningen i stora delar av Norrtälje kommun i veckor. Hur klarar man sig som privatperson och företagare?

Gå en UGL utbildning 2019

Vågar du vara dig själv, verkligen känna och tycka det du vill? Utveckling av Grupp och Ledare (UGL) har i mer än femton år varit en av Sveriges mest uppskattade ledarskapsutbildningar för näringsliv, kommun och landsting. Inom vårt samarbete Teleutbildningar.se kan...

God Jul och Gott nytt år!

Hej alla kunder, kollegor och vänner! Årets julgåvor från Call Center Management går till Läkare utan gränser och Operation smile. Med detta ber jag att få önska er alla God Jul och Gott Nytt År!