Monthly archive for november 2017

Krishantering på Nolldistans 22 november

Krishantering på Nolldistans den 22 november

Jag är en av talarna på Nolldistans den 22 november

Krishantering i Contact Center

Nolldistans den 22 november kommer jag vara talare i ett av mina favoritämnen – Krishantering i Contact Center.

Under mina år som anställd traffic manager och nu som egen företagare, rådgivare och utbildare har jag stor erfarenhet av Contact Centrets alla olika utmaningar. Jag kommer prata om de lärdomar, tankar och idéer om Contact Center och krishantering som jag samlat på mig genom åren.

Felutskick? Olycka? Incident?

Ett felutskick till massor av kunder, en stor olycka eller en allvarlig IT-incident. Oavsett orsak så innebär stora eller allvarliga händelser att ditt Contact Center kan drabbas av ett trafikstopp.

En trafiktopp som brukar bli en stor utmaning för ledarskapet, personalen och tekniken.

Så oavsett om du är en extern kundservice, intern service desk eller en växel så finns ett antal saker som du bör ha med dig och kan ha tänkt på.

Utifrån några exempel och scenario bjuder passet på ett antal inspel och lärdomar som du kan ta med hem till din egen verksamhet och hjälpa dig att vara bra förberedd när den alldeles för stora trafiktoppen kommer.

Intresserad?

Om du vill veta mer om krishantering eller hur du kan utveckla din krishantering så hör av dig. Jag och min kollega i Teleutbildningar.seAlf Kjeller – delar gärna med oss av våra samlade kunskaper och erfarenheter som vi samlat på oss genom åren.

Om Nolldistans

Nolldistans är mötesplatsen för dig som arbetar med digitala arbetsplatser. Nolldistans 22 november 2017 kommer helt och hållet att handla om hur framtidens kundkontakter sköts på bästa sätt – både i teorin och i praktiken. Du får veta vilken teknik som finns tillgänglig idag och vilken som kommer de närmaste åren. Oavsett om det gäller att prata, chatta eller låta en artificiell intelligens ta över samtalet.

På konferensen får du dessutom en bra möjlighet att lyssna på case från företag som lyckats med kundkontakten. Och chansen att nätverka med dina branschkollegor.

Nolldistans hålls två gånger om året. Biljetter och hela programmet finns på Nolldistans webbplats.