Monthly archive for januari 2016

Nytt uppdrag – coach och verksamhetsstöd kring Contact Center

Jerry 140317

I dag påbörjar jag ett nytt uppdrag inom Contact Center.

Jag ska hjälpa ett internationellt företag med huvudsäte i Sverige att utveckla sitt Contact Center på Europa-basis.

Uppdraget innebär design med bl a talsvar, intelligent ärendestyrning, dynamiska köer och statistik. I uppdraget ingår även tillgänglighetsfrågor.

Inbjudan: Customer Journey Mapping workshop

Customer journey Effectly

Bild från Effectlys Customer Journey Mapping Workshop

Customer Journey Mapping Workshop

Vill du göra skillnad med fantastiska upplevelser och emotionella möten, som skapar ökat förtroende och blir din viktigaste konkurrensfaktor? Starta då med att kartlägga dina kunders resa genom ditt varumärke.

Det för att kunna ge dina kunder mer kärlek i sin resa genom ditt varumärke så att de:
• Stannar kvar längre som kund
• Betalar mer för din produkt/tjänst
• Rekommenderar ditt varumärke till vänner och kollegor

Välkommen på Customer Journey Mapping workshop hos Effectly  3 februari, 9 mars eller 6 april. Läs mer på Effectlys hemsida.